tiistai 25. lokakuuta 2011

random things

1. meidän abiverksut tuli ja tykkään siitä hupparista ihan superisti!
2. on ollu kamalaa tajuta että oon oikeasti koukussa tupakkaan..
3. sain töitä!
4. sen facebookin timelinenhan piti tulla viime torstaina, ei mulla ainakaan näy?
5. oli ehkä maailman hirveintä kun aamulla kun heräsin oli ihan pilkkopimeetä.. ei kauheesti piristä..


6. haluaisin jonkun uuden boksin katsottavaksi, oon kattonut nyt kaikki omani ja monet muutkin läpi..
7. bb-sebastian on ihana! se on niin hömppä
8. musta on ihanaa kun joulukarkit on tullu kauppoihin jo!
9. tänään välkällä kun käytiin kaupassa, allun autossa soi yks biisi jota kuunneltiin vuosi sitten, ja tuli niiiin kiva fiilis, vaikkakin aika haikee. 
10. mä haluisin ihan hulluna jotkut halloween-pippalot!


11. oon koukuttunut herbamareen ja aromisuolaan..
12. .. ja homejuustoon ja maksamakkaraan
13. kuolaan nykyään aina mäkissä sen päärynäpirtelön perään, mutten ikinä osta sitä
14. oon taas oppinut syömään sushia, jeii!
15. näytän aika järkylle tossa kuvassa joka otettiin black&white-bileissä, mutta mun kaverit on ihania!


16. fanni tulee kohta hakemaan mut ja lähdetään jonnekin, tosin ei tiedetä minne..
17. on edelleen välillä hassua mennä kauppaan ja ostaa omilla papereilla jotain, musta ei tunnu että olisin 18.
18. oltiin perjantaina karrin synttäreillä ja siellä b&w-bileissä, ja oli ihan törkeen kiva nähdä karria ja nekkua pitkästä aikaa!
19. ilmari ei usko että osaan soittaa gh-rumpuja vaikeimmalla tasolla.
20. mulla on maailman paras poikaystävä!


21. mulla on ikävä åreen :( 
22. mua häiritsee se, etten tiedä ketkä mua seuraa formspringissä.
23. haluaisin ulkomaille..
24. .. jonnekin missä on oikeesti lämmintä
25. ärsyttää kun noi puista tippuneet lehdet jää kengänpohjiin kiinni.
26. en tykkää siitä että oon kirjottanu koko postauksen pienillä kirjaimilla, mutten jaksa korjata sitä..
27. kello on niin paljon että pitää ruveta venailemaan sen fannin soittoa!


pitäkää kiva viikko, mä ainakin pidän!
luv, julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

pusss