sunnuntai 29. toukokuuta 2011

goodbye my dear pink lg, well hello a lovely macbook pro!







Moei! Ihan ekaks semmoneen juttu, että sain iskältä käyttöön macbookin, joten nää kuvat on nyt lisätty ihan bloggerin tolla kuvajutulla, koska mä en osannu jotenki flickrin kautta pistää näitä tänne :( Mutta joo, tää mun postaustahti on aika hidasta, ja tilanne tuskin kovin nopeesti muuttuu, koska en tosiaan halua ottaa tästä _tippaakaan_ stressiä.
Perjantaina menin duunin jälkeen Ilmarille hengailemaan, kateltiin vanhoja salkkareita ja join sen limut. Tajusin myös siellä olevani kipeä, tuntui että kuumetta olis ollu ihan reippaasti ja yskä oli aika rento myös. Sit joskus yheksän jälkeen mentiin Esalle, Ilmari hakemaan tuliaisia, ja mä jäin sinne sitten yöksi kipeilemään. Eilen oli meidän 4kk-päivä, joten kävin äitin ja iskän kans jumbossa ostamassa kaameet kasat mättöä ja menin sit Esalle taas. Koska mä olin edelleen aika kipeä, ja kummankaan rahatilanne ei ole maailman ihanin, me vaan kateltiin leffa, nukuttiin ja hengailtiin, ja ihan hyvä niin :). Tänään oli LB:n peli ja oltiin Wenlan, Karon, Nikon ja Salmarin kans urheina tsiigailemassa sitä sateesta huolimatta. Pelistä menin (yllättäen) Esalle, se raukka on nyt vuorostaan kipeä (eikä munkaan ääni vielä kovin herttaisen kuuloinen ole..). Sieltä kotiin syömään ihanaa juustolaatikkoa, ja kohta meen vielä käymään siellä, kun vien mun vanhan koneen sinne. 
Mutta joo, ei mulla muuta, tuntuu että kauhee stoori tuli taas :D

with love, july

PS, miten teidän viikonloput meni?!

10 kommenttia:

  1. ihania tissiherutuksia... vaikutat niin teiniltä että ihmettelen ettei sun kaula ole täynnä imurinjälkiä..

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Selvä. Ja etkö näe, siinähän se komeilee heti tossa ihan keskellä kaulaa :))) teini kun olen

    VastaaPoista
  3. onks tissit alkanu kasvaa ku esittelet niit :D:D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Joooo<3<3<3<3 onks se sulta pois jos mä hillun kameran edessä vaikka ilman paitaa? i guess not

    VastaaPoista
  5. jep sen haluisinki nähä, ku tissikoko pienentyis paril kupil ku otat noi push-up rintsikat pois !

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Ahhahha ja sulle mun oletetu push upit ois ongelma miksi?

    VastaaPoista
  7. ei ongelma vaan karu totuus

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Jos vaikka hankkisit elämän?:)

    VastaaPoista
  9. hanki ite jos et kestä mitää kritiikkii

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Mitä :DDD kritiikkiä on juu tosiaan se että sä väität tietäväs millaset rintsikat mulla on :Ddd ikävä tuottaa pettymys, ei oo push upit, tuu vaikka kattoo :)

    VastaaPoista

pusss