maanantai 30. toukokuuta 2011

vika päivä kouluuuu!!!111oneoneone



tsau! Kuten otsikko kertoo, mulla oli tänään viimeinen päivä koulua tänä vuonna, jee! Kävin tekemässä filosofian kokeen aamulla, ja sitä tekstiä vaan tuli ja tuli (kun katoin sitä esseen tehtävänantoa olin varma että saisin hikisesti joku puoltoista sivua, mut tulikin sit neljä), mut en mä kyllä ihan varma oo menikö se ihan nappiin.
Tulin sit koulusta kotiin, ja päätin uhmata luonnonvoimia (tota kaameeta sadetta ja tuulta), vaihdoin lenkkikamppeet päälle ja painuin purtsille, mikä ei sinänsä ollut kovin fiksu ja hyvä idea, koska oon edelleen aika puolikuntoinen ja yskänen.
Mä en oo ikinä ollut kovin innokas lenkkeilijä, koska mun jalka tulee siitä kipeäksi, eikä mun jalalle löydy kovin hyviä lenkkareita (long story, mut ei tää oo mitään perusvinkumista että yhyy sattuu..). Sen lisäksi tanssin lopettamisen ja tupakanpolton aloittamisen jälkeen mun liikunnat on ollut säälittävän vähäisiä, ja mun perinteisin lenkki on varmaan se, että tallustan tohon meidän postilaatikolle tupakalle.. 
Anygays, päätin tänään lenkkareiden sijasta koittaa mun yhtiä niken kenkiä, ja ei muuten tullu jalka kipeäks, mikä on outoa koska ne ei tosiaan oo mitkään juoksukengät! Jalan puolesta siis meni mainiosti, kurkun puolesta ei, koska yskitti ihan saakutin paljon, ja kurkku on vähän kipeä vieläkin.. Osasin kyllä varautua, joten en tosiaan vetänyt mitään hullua tappolenkkiä, vaan kevyen puolen tunnin hölkän. Lyhyestä lenkistä huolimatta tuli ihan huippuolo, ja nyt istun suihkunraikkaana rakkaan macbookin äärellä :) Ei mulla muuta, te keillä vielä on kokeita edessä, KOITTAKAA KESTÄÄ, multa ainaki täydet tsempit! :)

- julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

pusss