tiistai 17. toukokuuta 2011

oldies

Kuvaoksennus tiedossa! Kattelin mun vanhoja kuvia, ja mun piti jakaa niitä teidän kanssa MUUTAMA, mut niitä on nyt sitten piikkasen enemmän :D. Ps, en jaksa mitään kommentteja nyt siitä miten mä olen 'söpösti pyöristynyt' jnejnejne koska ei pää kestä ja osassa kuvista oon aika sairas, mutta halusin lähinnä pistää niitä, koska oon nyt pohtinut josko värjäisin mun hiuksia tummemmaks. Mitä mieltä ootte?

IMG_2914
DSC00907
019
untitledöö
fotoja 3034
IMG_2586
027
IMG_2786
DSC02390
024
IMG_3214
DSC08137
156
luv, jultsu

ps. hyvä leijonaat! kai kaikki muutkin oli eilen torilla juhlistamassa?

6 kommenttia:

  1. ihana rillirousku<3 ja musta noi tummatkin sopii hyvin :)
    -Iina

    VastaaPoista
  2. oi kuka toi hottis on tos yhes kuvas? mut tummat sopis sulle!:)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Hah :D mutjoo kidi:)

    Sanna: Eemt joku random kenet bongasin kanarial ;o

    VastaaPoista
  4. Onks sulla rillit ... sä oot tosi kaunis ne päässä ... <3 ... must vaaleet hiukset on sun juttu ... :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Ollu viimeset 7 vuotta juu.

    VastaaPoista
  6. vau tosi nätti oot, vaikka ei sua edes tunnista noista suurimmasta osasta :o
    pidä blondit! mut ei semmoset huonokuntoset kusen keltaset, vaan raikkaat :)

    VastaaPoista

pusss